Menu Zavřeno

Cvičení pod vedením zkušeného trenéra s sebou přináší mnoho výhod a je vhodné jak pro začátečníky, tak i zkušené sportovce. Je to nejefektivnější cesta ke splnění vytyčeného cíle – ten může být různý – zhubnout, zlepšit fyzickou kondici, nabrat svalovou hmotu, odstranit bolesti zad či jiné, absolvovat triatlon nebo i zaběhnout svůj první maraton.

Trenér pro klienta vždy vytváří tréninkový plán na míru – zohlední jeho aktuální stav fyzický i psychický, cíle a omezení.

Tréninky s našimi trenéry jsou pestré a neopakují se stejné rutiny. Při cvičení využijete jak klasické posilovací stroje a činky, tak méně tradiční pomůcky jako např. balanční plochy, gymnastické kruhy, hrazdy, TRX.

Tréninky vhodné pro páry, kamarády nebo kolegy z práce. Jedná se o osobní trénink, kdy cvičíte v menší skupince, díky čemuž jsou tréninky zábavnější a rychle utečou.

Malá tréninková skupina je pro ty, kteří chtějí cvičit pod vedením zkušeného trenéra, ale zároveň u toho nechtějí být sami a preferují skupinový trénink. Trenér dohlíží na obsah a techniku tréninku, kamarádi/spolucvičící můžou dodat prvek soutěže a většího nasazení.

Trénink je možné zaměřit na konkrétní svalové partie nebo sport, podle dohody účastníků.

Regenerace je důležitá součást tréninkového plánu.

Přijďte si unavené svaly prohřát do sauny, nebo se objednejte na masáž k některému z našich zkušených masérů a dopřejte si čas pro uvolnění a relaxaci.

Pokud Vás trápí přetížení svalů, problémy s klouby či jiné bolesti pohybového aparátu, svěřte se do rukou našich profesionálních  fyzioterapeutů, kteří vám rádi pomohou s jejich řešením.

Nikdy není pozdě na to začít cvičit a zlepšit svou životosprávu. Pohyb je důležitý v každém věku. Nechte si poradit od zkušeného trenéra, který vám pomůže s výběrem vhodných cviků a jejich správnou technikou, nácvikem dýchání, protažením celého těla nebo s tím, jak se zdravě stravovat. 

Pozitivní účinky fyzické aktivity:

  • zvýšení podílu aktivní svalové hmoty k tukové hmotě,
  • zvýšení funkční kapacity kardiovaskulárního systému,
  • zlepšení metabolismu (snížení hladiny krevního cukru a cholesterolu),
  • zvýšení pevnosti kostí,
  • zlepšení životní pohody.

Zdravá strava a úprava jídelníčku je základem úspěchu při snaze dosáhnout nějakého cíle, ať už jde o redukci tuku, nabrání svalové hmoty nebo o celkové zlepšení svého zdraví. Obraťte se na odbornou pomoc výživové poradkyně. Co vše je v nabídce?

  • Diagnostika složení těla na přístroji InBody a správné nastavení cíle,
  • rozbor vašeho současného jídelníčku a následně jeho vhodná úprava s ohledem na váš cíl,
  • výpočet denního kalorického příjmu a rozložení makroživin,
  • práce s kalorickými tabulkami,
  • konzultace ohledně výživy,
  • doporučení výživových doplňků a suplementů.

Máte sedavou práci a chcete začít cvičit? Pokud je Vaše odpověď ano, tento typ tréninku je sestavený právě pro Vás.

Jedná se o cvičení sestavené speciálně pro lidi, kteří v práci sedí, chtějí předcházet bolestem krční a bederní páteře a načerpat novou energii. U tohoto typu tréninku se zaměřujeme na rozhýbání celého těla od chodidel až k hlavě. Zaměřujeme se na kloubní mobilitu, aktivace, protažení a posílení oslabených svalových skupin. Cvičí se především s vlastní vahou a volnými váhami. 

Pokud většinu času v práci sedíte, je tento typ tréninku vhodný právě pro Vás a garantujeme, že již po prvním tréninku se budete cítit lépe!

Trénink je vhodný především pro muže i ženy kteří v práci sedí. Ať už jsou to naprostí sportovní začátečníci nebo i rekrační sportovci bez věkového omezení.

Trénink není vhodný pro lidi co chtějí ukazovat svaly, cvičit na strojích a honit si ego před zrdcadlem.

Koncept dynamické neuromuskulární stabilizace (DNS) podle prof. Koláře je metoda založená na vývojové kineziologii, tedy na neurofyziologických aspektech zrání motorického systému. Využívá teoretických znalostí jak v diagnostice (vyšetření, testování, analýza pohybu), tak praktických dovedností v následné léčbě (nápravě, cvičení) hybných stereotypů. 

V praxi to znamená, že pracuje s pozicemi a pohyby, které můžeme vidět u dětí během prvních 2 let života. Součástí je nácvik správné funkce trupové stabilizace, resp. hlubokého stabilizačního systému páteře (HSSP), který je základním předpokladem pro cílenou funkci končetin.

Naši trenéři vás v rámci tréninkového programu změří na přístroji InBody, který slouží pro analýzu složení těla.

Pomocí InBody je možné velmi přesně určit množství svalové a tukové tkáně v těle, ale i jejich rozložení v jednotlivých částech těla. Dále zjistíte úroveň útrobního tuku, BMI a WHR index, hodnotu bazálního metabolismu, množství vody v těle a spoustu dalších zajímavých údajů.

Pravidelné měření na InBody je velmi motivační, protože vidíte změny, které se odehrávají ve vašem těle například během jednoho období tréninkového plánu. Vyšetření složení těla je také nezbytné k určení konkrétních cílů a sestavení individuálního tréninkového nebo výživového plánu.